Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГуля, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned2022-02-04T12:10:36Z
dc.date.available2022-02-04T12:10:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationОрганізація взаємодії роботи логопеда, вихователя і батьків для корекції дислалії у дітей старшого дошкільного віку: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3744
dc.description.abstractПорушення вимови займає важливе місце серед усіх варіантів мовних дефектів і за дослідженням Р. Левіна, Л. Спірова, Г. Чиркіна та інших, є найпоширенішою із всіх мовних аномалій. Якщо у дитини присутні порушення звуковимови, то часто можна спостерігати і супутні порушення вегетативної нервової системи, що виражаються надмірною емоційною чутливістю, збудливістю і неврівноваженістю. Р. Мартинова вказує також на дратівливість, плаксивість та агресивність. Тобто, в загальному, порушення вимови часто можуть позначатися на емоційно-вольовій та мотиваційній сферах життя дитини дошкільного віку. Важливо усвідомлювати, що мовні порушення можуть бути причиною важких ускладнень, і бути підґрунтям для дефекту як усного, так і писемного мовлення дошкільника.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectдислаліяuk_UA
dc.subjectмовні аномаліїuk_UA
dc.subjectпорушення звуковимовиuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectнапрямки взаємодії логопеда, батьків та вихователяuk_UA
dc.titleОрганізація взаємодії роботи логопеда, вихователя і батьків для корекції дислалії у дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу