Показати скорочений опис матеріалу
Організація взаємодії роботи логопеда, вихователя і батьків для корекції дислалії у дітей старшого дошкільного віку
dc.contributor.author | Гуля, Світлана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T12:10:36Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T12:10:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Організація взаємодії роботи логопеда, вихователя і батьків для корекції дислалії у дітей старшого дошкільного віку: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3744 | |
dc.description.abstract | Порушення вимови займає важливе місце серед усіх варіантів мовних дефектів і за дослідженням Р. Левіна, Л. Спірова, Г. Чиркіна та інших, є найпоширенішою із всіх мовних аномалій. Якщо у дитини присутні порушення звуковимови, то часто можна спостерігати і супутні порушення вегетативної нервової системи, що виражаються надмірною емоційною чутливістю, збудливістю і неврівноваженістю. Р. Мартинова вказує також на дратівливість, плаксивість та агресивність. Тобто, в загальному, порушення вимови часто можуть позначатися на емоційно-вольовій та мотиваційній сферах життя дитини дошкільного віку. Важливо усвідомлювати, що мовні порушення можуть бути причиною важких ускладнень, і бути підґрунтям для дефекту як усного, так і писемного мовлення дошкільника. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | дислалія | uk_UA |
dc.subject | мовні аномалії | uk_UA |
dc.subject | порушення звуковимови | uk_UA |
dc.subject | корекція | uk_UA |
dc.subject | напрямки взаємодії логопеда, батьків та вихователя | uk_UA |
dc.title | Організація взаємодії роботи логопеда, вихователя і батьків для корекції дислалії у дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету