Організація взаємодії роботи логопеда, вихователя і батьків для корекції дислалії у дітей старшого дошкільного віку
Короткий опис(реферат)
Порушення вимови займає важливе місце серед усіх варіантів мовних дефектів і за дослідженням Р. Левіна, Л. Спірова, Г. Чиркіна та інших, є найпоширенішою із всіх мовних аномалій.
Якщо у дитини присутні порушення звуковимови, то часто можна спостерігати і супутні порушення вегетативної нервової системи, що виражаються надмірною емоційною чутливістю, збудливістю і неврівноваженістю. Р. Мартинова вказує також на дратівливість, плаксивість та агресивність. Тобто, в загальному, порушення вимови часто можуть позначатися на емоційно-вольовій та мотиваційній сферах життя дитини дошкільного віку.
Важливо усвідомлювати, що мовні порушення можуть бути причиною важких ускладнень, і бути підґрунтям для дефекту як усного, так і писемного мовлення дошкільника.