САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЯК УМОВА УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Короткий опис(реферат)
Вчитель — це складна й багатогранна професія,
діяльність якої пов’язана зі стресами, втомою, тривожністю й конфліктами. Це
все не аби як впливає на порушення психічної стійкості педагогічного
працівника, появу в нього професійних тріщин, що пов’язано з емоційною
напруженістю в його діяльності.
Дослідження саморегуляції емоційного стану сучасного вчителя, на мою
думку, належить до числа найбільш актуальних напрямків сучасності. Постійне
зростання стресогенних впливів, коли психічні стани людини виступають в
якості найважливішої умови ефективності її діяльності, вимагають активного
практичного збагачення даної проблеми.
Під час розв’язання різноманітних професійних завдань вчитель постійно
зустрічається з впливом негативних чинників, які призводять виникненню в
нього психічного напруження, в наслідок чого погіршується самопочуття й
знижується успішність його діяльності. Тому, розвиток опору психіки вчителя
до дії негативних чинників є важливим аспектом його діяльності у сучасній
школі.
Саме це й підтверджує актуальність обраної нами теми магістерської
роботи “Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя
сучасної початкової школи”.