• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОСОБЛИВОСТІ ДИДАКТИЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_241.pdf (1.768Mb)
Date
2021
Author
Сидорова, Марія Олександрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Україна знаходиться серед багатьох країн світу як держава, що впроваджує інклюзивну освіту на всіх рівнях. Починаючи з 2011 р., відповідні зміни щодо забезпечення інклюзивної освіти почали діяти в нашій країні і зумовлюють її державну політику. Інклюзивна освіта набуває дедалі більшого значення і розвитку в Україні. Адже вона надає право рівного доступу до якісної освіти всіх дітей. Актуальною ця тема є для батьків дітей з порушеннями психофізичного розвитку, бо забезпечує можливість навчатися у закладах освіти разом зі своїми однолітками та проживати в сім’ї. Також активно в цьому напрямку працюють громадські організації, які допомагають організувати освітній процес з дітьми із особливими освітніми потребами. Існує вужче і ширше розуміння інклюзивної освіти. Вужче розуміння інклюзії – це «включення» дітей з ООП у загальноосвітні навчальні заклади. Ширше розуміння – полягає у позитивному сприйнятті усіх категорій дітей, цінуванні та врахуванні відомостей кожного учня.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3766
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV