ОСОБЛИВОСТІ ДИДАКТИЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
Короткий опис(реферат)
Україна знаходиться серед багатьох країн світу як держава, що впроваджує
інклюзивну освіту на всіх рівнях. Починаючи з 2011 р., відповідні зміни щодо
забезпечення інклюзивної освіти почали діяти в нашій країні і зумовлюють її
державну політику. Інклюзивна освіта набуває дедалі більшого значення і
розвитку в Україні. Адже вона надає право рівного доступу до якісної освіти
всіх дітей. Актуальною ця тема є для батьків дітей з порушеннями
психофізичного розвитку, бо забезпечує можливість навчатися у закладах
освіти разом зі своїми однолітками та проживати в сім’ї. Також активно в
цьому напрямку працюють громадські організації, які допомагають
організувати освітній процес з дітьми із особливими освітніми потребами.
Існує вужче і ширше розуміння інклюзивної освіти. Вужче розуміння
інклюзії – це «включення» дітей з ООП у загальноосвітні навчальні заклади.
Ширше розуміння – полягає у позитивному сприйнятті усіх категорій дітей,
цінуванні та врахуванні відомостей кожного учня.