Особливості емоційно-розвиваючого виховання дітей дошкільного віку
Короткий опис(реферат)
Сучасна соціальна ситуація далеко не завжди сприяє задоволенню потреби дошкільнят у емоційних переживаннях, збагаченню їх яскравими враженнями, неповторними образами навколишнього світу. Багато явищ, події, що хвилюють дітей залишають незгладимий слід у їх душі і часто-густо залишаються непоміченими з боку педагогів і батьків. Сьогодні загублений цілий ряд сімейних традицій, що дають дитині сповненого глибокого духовного сенсу емоційності в житті, відходять у минуле галасливі компанії однолітків у дворах, з притаманними їм емоційної насиченістю ігор, спільно пережитих суспільних подій. Все більше освітнє значення надається раннім інтелектуальним успіхам і досягненням, програмам з комп'ютерним навчанням, захоплення якими скорочує живе людське спілкування, так необхідне дитині-дошкільнику емоційно-чуттєве пізнання навколишнього, призводить до передчасного дорослішання дітей, придбання формального досвіду, не пов'язаного з почуттями, емоційними переживаннями.