dc.contributor.author | Грицяк, Світлана Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T13:03:43Z | |
dc.date.available | 2022-02-04T13:03:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Грицяк С.Д. Особливості емоційно-розвиваючого виховання дітей дошкільного віку: дипломна робота / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2021. 127 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3768 | |
dc.description.abstract | Сучасна соціальна ситуація далеко не завжди сприяє задоволенню потреби дошкільнят у емоційних переживаннях, збагаченню їх яскравими враженнями, неповторними образами навколишнього світу. Багато явищ, події, що хвилюють дітей залишають незгладимий слід у їх душі і часто-густо залишаються непоміченими з боку педагогів і батьків. Сьогодні загублений цілий ряд сімейних традицій, що дають дитині сповненого глибокого духовного сенсу емоційності в житті, відходять у минуле галасливі компанії однолітків у дворах, з притаманними їм емоційної насиченістю ігор, спільно пережитих суспільних подій. Все більше освітнє значення надається раннім інтелектуальним успіхам і досягненням, програмам з комп'ютерним навчанням, захоплення якими скорочує живе людське спілкування, так необхідне дитині-дошкільнику емоційно-чуттєве пізнання навколишнього, призводить до передчасного дорослішання дітей, придбання формального досвіду, не пов'язаного з почуттями, емоційними переживаннями. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | емоційно-розвиваюче виховання | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | емоційно-чуттєве пізнання | uk_UA |
dc.subject | методичні рекомендації | uk_UA |
dc.subject | емоційні переживання | uk_UA |
dc.title | Особливості емоційно-розвиваючого виховання дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |