Формування соціальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з суспільним довкіллям
Короткий опис(реферат)
У роботі представлено результати теоретичного аналізу й експериментального дослідження проблеми формування в дітей старшого дошкільного віку соціальної компетентності в умовах ознайомлення з суспільним довкіллям. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов формування в дітей старшого дошкільного віку соціальної компетентності в умовах ознайомлення з суспільним довкіллям, яка виражається в їх мотивах виховання, у позитивному ставленні до суспільного довкілля, до оточуючих. Значущість цього питання визначена в Базовому компоненті дошкільної освіти та Законах України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства».