Формування пізнавальних інтересів у дітей старшого дошкільного віку в навчально-ігровому середовищі
Abstract
Створення навчально-ігрового середовища у сучасному закладі дошкільної освіти потребує комплексного підходу, який враховує усі напрями Базового компоненту дошкільної освіти (розвиток особистості загалом, сенсорно-пізнавальний простір, пізнання довкілля, соціалізація у соціумі, пізнання мистецтва, розвиток мовлення та ігрова діяльність), що є малодослідженим у візіях сучасних науковців і педагогів-практиків. Сучасна система дошкільної освіти потребує упровадження дієвих педагогічних практик створення навчально-ігрового середовища, що й поряд із оновленням змісту концептуальних документів у галузі дошкільної освіти зумовило вибір теми наукового пошуку.