Показати скорочений опис матеріалу
Історія розвитку скрипкового мистецтва: регіональні аспекти
dc.contributor.author | Полянко, Микола Олегович | |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T17:03:19Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T17:03:19Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3865 | |
dc.description.abstract | Роль скрипки у світовому музичному мистецтві значна. Вона посідає одне з найпочесніших місць серед всіх музичних інструментів. Шлях до визнання був довгим та непростим, проте скрипка змогла завоювати любов публіки, композиторів та виконавців, як інструмент неймовірної зовнішньої краси та неперевершеного звучання з багатою художньо-звуковою палітрою. Саме тому скрипкове мистецтво знаходиться у постійному розвитку. Завдяки сучасним історикам, музикознавцям, педагогам винаходяться нові чи згадуються втрачені підходи до виконання музики різних епох, що ставить нові й нові задачі перед учнями та педагогами щодо розвитку виконавської технічної майстерності. Технічні можливості виконавської майстерності та творчість скрипаля визначаються як вищий та досконалий рівні музично-виконавської культури. Формування високого рівня технічної виконавської вправності музиканта-скрипаля та художньої майстерності пов’язане з рівнем розвитку та мають відповідати художньо-естетичним потребам сучасного для нього середовища. Саме реалізація художньо-естетичних потреб суспільства і створює регіональні відмінності у формуванні, розвитку та становленні скрипкових шкіл, їх цілеспрямованості та основних напрямків роботи. В сучасному скрипковому мистецтві кожна з розглянутих нами шкіл відіграла важливу роль у музичній культурі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра музики | uk_UA |
dc.subject | Скрипкове мистецтво, регіональні особливості розвитку скрипкового мистецтва, скрипкова школа | uk_UA |
dc.title | Історія розвитку скрипкового мистецтва: регіональні аспекти | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету