Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДирда, Марія Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-07T17:26:36Z
dc.date.available2022-02-07T17:26:36Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3867
dc.description.abstractОстаннім часом, не без допомоги соціальних мереж великої популярності набуло так зване комерційне навчання, яке також торкнулося й естрадного співу, в межах якого, постановкою естрадного голосу займаються різні спеціалісти які не завжди мають дипломи з музичної освіти, а свою компетентність у вокально-професійній сфері набувають на практиці експериментуючи на своїх вихованцях. Останнє може призвести до негативних наслідків, адже подібні «фахівці» з естрадного співу стараються зацікавити початківців-вокалістів, обіцяючи заняття за різними новітніми методиками та швидкий результат, в той же час не маючи уяви яким має бути кінцевий результат їхнього навчання. Ще одна з оман для починаючого естрадного соліста це постановка голосу у складі групи. Подібні заняття можливі тільки якщо вихованець, окрім групових займається індивідуально з викладачем. Даній ситуації сприяє велика кількість інформації з інтернет джерел, яка досить різноманітна і може поєднувати різні поради з естрадного співу, які можуть перечити одна одній, через те що об’єднані з різних вокальних напрямів. Відповідно, при наявності такої великої кількості інформації з’являються багато бажаючих самостійно (з соціальних мереж) навчитись естрадному співу, що й не дивно при урахуванні сучасного підходу молоді до самоосвіти. Актуальність роботи полягає у прагненні розібратись в особливостях самостійного вивчення естрадного співу в умовах сучасної глобалізації і особистому баченні молоді даного навчального процесу.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра музикиuk_UA
dc.titleОсобливості самостійного вивчення підлітками естрадного співуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу