Особливості самостійного вивчення підлітками естрадного співу
Короткий опис(реферат)
Останнім часом, не без допомоги соціальних мереж великої популярності набуло так зване комерційне навчання, яке також торкнулося й естрадного співу, в межах якого, постановкою естрадного голосу займаються різні спеціалісти які не завжди мають дипломи з музичної освіти, а свою компетентність у вокально-професійній сфері набувають на практиці експериментуючи на своїх вихованцях. Останнє може призвести до негативних наслідків, адже подібні «фахівці» з естрадного співу стараються зацікавити початківців-вокалістів, обіцяючи заняття за різними новітніми методиками та швидкий результат, в той же час не маючи уяви яким має бути кінцевий результат їхнього навчання. Ще одна з оман для починаючого естрадного соліста це постановка голосу у складі групи. Подібні заняття можливі тільки якщо вихованець, окрім групових займається індивідуально з викладачем. Даній ситуації сприяє велика кількість інформації з інтернет джерел, яка досить різноманітна і може поєднувати різні поради з естрадного співу, які можуть перечити одна одній, через те що об’єднані з різних вокальних напрямів. Відповідно, при наявності такої великої кількості інформації з’являються багато бажаючих самостійно (з соціальних мереж) навчитись естрадному співу, що й не дивно при урахуванні сучасного підходу молоді до самоосвіти. Актуальність роботи полягає у прагненні розібратись в особливостях самостійного вивчення естрадного співу в умовах сучасної глобалізації і особистому баченні молоді даного навчального процесу.