Розвиток виконавських навичок учнів молодших класів на заняттях фортепіано
Короткий опис(реферат)
Однією з поширених форм роботи з дітьми сьогодення є індивідуальні заняття з фортепіано. У музичних та мистецьких школах вони починають свій шлях з шестирічного віку. Багато дітей з хорошими даними потребують сучасного матеріалу на основі фольклору, естради, джазу, народних танців, знайомих мелодій з кінофільмів та Інтернету, написаних зручною аплікатурою, легкою фактурою, зрозумілою музичною мовою на основі змішаних стилів. Вкрай необхідними є цікаві ансамблі, які збагачують репертуар викладача. Доказом цього є виступи учнів на численних конкурсах, фестивалях, звітних концертах. Дітей досить важко зацікавити музикою в сучасному світі, де основними конкурентами є гаджети та комп’ютерні ігри, не завжди гарним рішенням є виконання класичного репертуару, запропонований нами методичний матеріал є гарним рішенням який поспішає на допомогу викладачу. Перемагати природу дитини слід не швидкісними методами, а сучасним репертуаром, який може бути рятівником в багатьох складних ситуаціях. Саме художні образи, використані у простих творах формують у дітей цілий ряд людських якостей та рис характеру. Розвиток виконавських навичок, умінь, музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл та шкіл мистецтв має величезну можливість відкриття духовного становлення особистості учня та її творчої самореалізації. Високий рівень підготовки учнів дитячих музичних шкіл та шкіл мистецтв обумовлений сформованістю виконавських навичок, інструментальної, зокрема фортепіанної підготовки, що є особливо важливим у відповідності до сучасних вимог музично-педагогічної практики, та в умовах підвищення стандартів мистецької освіти.