Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСавчук, Олександра Олексіївна
dc.date.accessioned2022-02-08T12:07:17Z
dc.date.available2022-02-08T12:07:17Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3900
dc.description.abstractВ сучасній музиці естрадному співу належить особливе місце. Вокально-естрадне мистецтво як динамічне явище, за відносно невеликий історичний період розвитку, набуло статусу унікальності, якому властиві своєрідна стилістика, естетика та поетика. Естрада сьогодні – це соціокультурний феномен, що приваблює шанувальників своєю експресивністю, рухом та ритмом, сценічним перевтіленням, емоційністю виконання творів. Естрадні співаки – кумири багатьох підлітків, їх музичних жанрів, стилів і напрямів. Вокальні студії, слідуючи сучасним тенденціям, щороку активніше використовують естрадне мистецтво для залучення дітей до музичного мистецтва. Підлітковий вік – період життя дитини, коли багато зусиль спрямовуються на реалізацію самостійної ініціативи, пошук комунікації з однолітками. Підлітки проектують свою діяльність, будують перспективні життєві плани, орієнтуючись на загально-культурні зразки і норми, прагнуть реалізувати власну соціально значиму діяльність. Інтенсивний розвиток чуттєвої сфери є найбільш сприятливим періодом для формування емоційної чуйності та моральних переживань, для духовного розвитку підлітка. За переконанням дослідників, підлітковий вік найбільш ефективний період для усвідомленого формування співочих умінь.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра музикиuk_UA
dc.subjectФормування навичок естрадного співу, учні підліткового вікуuk_UA
dc.titleФормування співочих навичок учнів підліткового віку у класі естрадного співуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу