Показати скорочений опис матеріалу
Формування співочих навичок учнів підліткового віку у класі естрадного співу
dc.contributor.author | Савчук, Олександра Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-08T12:07:17Z | |
dc.date.available | 2022-02-08T12:07:17Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3900 | |
dc.description.abstract | В сучасній музиці естрадному співу належить особливе місце. Вокально-естрадне мистецтво як динамічне явище, за відносно невеликий історичний період розвитку, набуло статусу унікальності, якому властиві своєрідна стилістика, естетика та поетика. Естрада сьогодні – це соціокультурний феномен, що приваблює шанувальників своєю експресивністю, рухом та ритмом, сценічним перевтіленням, емоційністю виконання творів. Естрадні співаки – кумири багатьох підлітків, їх музичних жанрів, стилів і напрямів. Вокальні студії, слідуючи сучасним тенденціям, щороку активніше використовують естрадне мистецтво для залучення дітей до музичного мистецтва. Підлітковий вік – період життя дитини, коли багато зусиль спрямовуються на реалізацію самостійної ініціативи, пошук комунікації з однолітками. Підлітки проектують свою діяльність, будують перспективні життєві плани, орієнтуючись на загально-культурні зразки і норми, прагнуть реалізувати власну соціально значиму діяльність. Інтенсивний розвиток чуттєвої сфери є найбільш сприятливим періодом для формування емоційної чуйності та моральних переживань, для духовного розвитку підлітка. За переконанням дослідників, підлітковий вік найбільш ефективний період для усвідомленого формування співочих умінь. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра музики | uk_UA |
dc.subject | Формування навичок естрадного співу, учні підліткового віку | uk_UA |
dc.title | Формування співочих навичок учнів підліткового віку у класі естрадного співу | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету