Формування співочих навичок учнів підліткового віку у класі естрадного співу
Короткий опис(реферат)
В сучасній музиці естрадному співу належить особливе місце. Вокально-естрадне мистецтво як динамічне явище, за відносно невеликий історичний період розвитку, набуло статусу унікальності, якому властиві своєрідна стилістика, естетика та поетика. Естрада сьогодні – це соціокультурний феномен, що приваблює шанувальників своєю експресивністю, рухом та ритмом, сценічним перевтіленням, емоційністю виконання творів. Естрадні співаки – кумири багатьох підлітків, їх музичних жанрів, стилів і напрямів. Вокальні студії, слідуючи сучасним тенденціям, щороку активніше використовують естрадне мистецтво для залучення дітей до музичного мистецтва. Підлітковий вік – період життя дитини, коли багато зусиль спрямовуються на реалізацію самостійної ініціативи, пошук комунікації з однолітками. Підлітки проектують свою діяльність, будують перспективні життєві плани, орієнтуючись на загально-культурні зразки і норми, прагнуть реалізувати власну соціально значиму діяльність. Інтенсивний розвиток чуттєвої сфери є найбільш сприятливим періодом для формування емоційної чуйності та моральних переживань, для духовного розвитку підлітка. За переконанням дослідників, підлітковий вік найбільш ефективний період для усвідомленого формування співочих умінь.