Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМарич, Максим
dc.contributor.authorГерасим, Крістіна
dc.date.accessioned2022-02-08T19:33:30Z
dc.date.available2022-02-08T19:33:30Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.citationМарич М.Г., Герасим К. Інтернет-банкінг у сучасному світі. Інфраструктура ринку. Одеса. 2021. №71. С.207-211uk_UA
dc.identifier.issn2519-2868
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3916
dc.description.abstractУ статті розглянуто тенденції переходу банків на онлайн-системи обслуговування клієнтів та статистику користувачів Інтернет-банкінгу. Після коронавірусної пандемії, яка сприяла зміні поведінки користувачів банківських послуг, велика їхня частина зрозуміла переваги Інтернет- та мобільного банкінгу. 57% клієнтів надають перевагу Інтернет-банкінгу після локдауну, адже це економить їм час, проте і банкам система цифрового банкінгу теж вигідна, адже під час обслуговування клієнтів через Інтернет-банкінг банк має нижчі витрати: не потрібно оплачувати оренду за приміщення, зникає необхідність в утриманні великої кількості працівників через автоматизацію наданих послуг тощо. Загалом у світі є тенденція до зростання кількості банків із системою Інтернет-банкінгу, більшість клієнтів європейських країн користуюється саме такою системою у зв'язку з її перевагами. Упровадження цифрового банкінгу є необхідністю у сучасному світі, тому що сьогодні Інтернет-банкінг виступає одним із найбільш прогресуючих сервісів.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра фінансів і кредитуuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectІнтернет-банкінгuk_UA
dc.subjectмобільний банкінгuk_UA
dc.subjectцифровий банкінгuk_UA
dc.titleІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ У СУЧАСНОМУ СВІТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу