dc.contributor.author | Макарюк, Жанна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T12:39:09Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T12:39:09Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3952 | |
dc.description.abstract | У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного виявлення особливостей соціального інтелекту старшокласників відповідно до рівня їх інтернет-залежності. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю виявлення особливостей проявів структурних компонентів соціального інтелекту старшокласників із різним рівнем інтернет-залежності. Аналіз результатів і висновків, отриманих за допомогою емпіричного дослідження, дозволив сформувати програму соціально-психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту старшокласників та розробити буклети. В буклетах розміщено практичні рекомендації щодо безпечного поводження в мережі Інтернет, ігнорування яких знижує опірність користувача віртуальному впливу. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_023 | |
dc.title | Особливості соціального інтелекту осіб раннього юнацького віку з різним рівнем інтернет-залежності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |