Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМакарюк, Жанна Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-10T12:39:09Z
dc.date.available2022-02-10T12:39:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3952
dc.description.abstractУ роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного виявлення особливостей соціального інтелекту старшокласників відповідно до рівня їх інтернет-залежності. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю виявлення особливостей проявів структурних компонентів соціального інтелекту старшокласників із різним рівнем інтернет-залежності. Аналіз результатів і висновків, отриманих за допомогою емпіричного дослідження, дозволив сформувати програму соціально-психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту старшокласників та розробити буклети. В буклетах розміщено практичні рекомендації щодо безпечного поводження в мережі Інтернет, ігнорування яких знижує опірність користувача віртуальному впливу.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_023
dc.titleОсобливості соціального інтелекту осіб раннього юнацького віку з різним рівнем інтернет-залежностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу