Показати скорочений опис матеріалу
Психологічні особливості мотивів навчальної діяльності у вивченні іноземної мови студентами спеціальності «міжнародні відносини»
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T12:46:19Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T12:46:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3954 | |
dc.description.abstract | У сучасному глобалізованому світі неможливо переоцінити роль володіння іноземними мовами, як для кар’єрного росту, так і особистісного розвитку та розширення власного світогляду. Оскільки в України досі залишається один із найнижчих у Європі відсотків людей, які вільно спілкуються мовами інших країн, проблема вивчення мотивації студентів до вивчення іноземної мови є особливо актуальною. Для вікової та педагогічної психології особливого значення у сучасних умовах набуває розробка методичних аспектів психолого-педагогічного впливу на процес становлення пізнавального мотиву навчальної діяльності студентів, зокрема, у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізувавши вітчизняну наукову літературу, можна констатувати, що набагато більше уваги приділяється формуванню мотиваційної сфери у дітей шкільного віку, в той час, як дослідження розвитку мотивації до вивчення іноземної мови студентами залишається недостатньо вивченим. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_038 | |
dc.title | Психологічні особливості мотивів навчальної діяльності у вивченні іноземної мови студентами спеціальності «міжнародні відносини» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету