Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБілоус, Ольга Вікторівна
dc.date.accessioned2022-02-10T12:46:19Z
dc.date.available2022-02-10T12:46:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3954
dc.description.abstractУ сучасному глобалізованому світі неможливо переоцінити роль володіння іноземними мовами, як для кар’єрного росту, так і особистісного розвитку та розширення власного світогляду. Оскільки в України досі залишається один із найнижчих у Європі відсотків людей, які вільно спілкуються мовами інших країн, проблема вивчення мотивації студентів до вивчення іноземної мови є особливо актуальною. Для вікової та педагогічної психології особливого значення у сучасних умовах набуває розробка методичних аспектів психолого-педагогічного впливу на процес становлення пізнавального мотиву навчальної діяльності студентів, зокрема, у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізувавши вітчизняну наукову літературу, можна констатувати, що набагато більше уваги приділяється формуванню мотиваційної сфери у дітей шкільного віку, в той час, як дослідження розвитку мотивації до вивчення іноземної мови студентами залишається недостатньо вивченим.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_038
dc.titleПсихологічні особливості мотивів навчальної діяльності у вивченні іноземної мови студентами спеціальності «міжнародні відносини»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу