Психологічні особливості мотивів навчальної діяльності у вивченні іноземної мови студентами спеціальності «міжнародні відносини»
Короткий опис(реферат)
У сучасному глобалізованому світі неможливо переоцінити роль володіння іноземними мовами, як для кар’єрного росту, так і особистісного розвитку та розширення власного світогляду. Оскільки в України досі залишається один із найнижчих у Європі відсотків людей, які вільно спілкуються мовами інших країн, проблема вивчення мотивації студентів до вивчення іноземної мови є особливо актуальною.
Для вікової та педагогічної психології особливого значення у сучасних умовах набуває розробка методичних аспектів психолого-педагогічного впливу на процес становлення пізнавального мотиву навчальної діяльності студентів, зокрема, у процесі вивчення іноземної мови.
Проаналізувавши вітчизняну наукову літературу, можна констатувати, що набагато більше уваги приділяється формуванню мотиваційної сфери у дітей шкільного віку, в той час, як дослідження розвитку мотивації до вивчення іноземної мови студентами залишається недостатньо вивченим.