Показати скорочений опис матеріалу
Психологічні аспекти взаємозв’язку трудоголізму та мотивації професійної діяльності у педагогів
dc.contributor.author | Бужак, Кароліна Вячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T12:48:51Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T12:48:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3955 | |
dc.description.abstract | Традиційно і в суспільній свідомості, і в науковій літературі при вивчені професійної діяльності спеціалістів соціономічних професій акцент ставиться, перш за все, на позитивних аспектах роботи з людьми. Однак, саме така діяльність через високі вимоги, які ставляться до представників цих професій здійснює травмуючий вплив на психіку людини, і є найбільш потенційно небезпечною в плані порушення психологічного здоров’я, а саме професійних деструкцій. У роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми трудоголізму серед педагог та здійснено емпіричне вивчення даного явища. З’ясовано, що в педагогів з низьким чи середнім рівнем прояву трудоголізму центральним елементом мотиваційної сфери є мотивація, яка інтегрує мотиви виховання інших, самореалізації, самопізнання, спілкування, духовні та суспільні мотиви. Для осіб з низьким чи середнім рівнем прояву трудоголізму значущою є переважно внутрішня мотивація та важливість реалізації саме внутрішніх цінностей. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;educ_2022_039 | |
dc.title | Психологічні аспекти взаємозв’язку трудоголізму та мотивації професійної діяльності у педагогів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету