Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБужак, Кароліна Вячеславівна
dc.date.accessioned2022-02-10T12:48:51Z
dc.date.available2022-02-10T12:48:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3955
dc.description.abstractТрадиційно і в суспільній свідомості, і в науковій літературі при вивчені професійної діяльності спеціалістів соціономічних професій акцент ставиться, перш за все, на позитивних аспектах роботи з людьми. Однак, саме така діяльність через високі вимоги, які ставляться до представників цих професій здійснює травмуючий вплив на психіку людини, і є найбільш потенційно небезпечною в плані порушення психологічного здоров’я, а саме професійних деструкцій. У роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми трудоголізму серед педагог та здійснено емпіричне вивчення даного явища. З’ясовано, що в педагогів з низьким чи середнім рівнем прояву трудоголізму центральним елементом мотиваційної сфери є мотивація, яка інтегрує мотиви виховання інших, самореалізації, самопізнання, спілкування, духовні та суспільні мотиви. Для осіб з низьким чи середнім рівнем прояву трудоголізму значущою є переважно внутрішня мотивація та важливість реалізації саме внутрішніх цінностей.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;educ_2022_039
dc.titleПсихологічні аспекти взаємозв’язку трудоголізму та мотивації професійної діяльності у педагогівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу