Психологічні особливості комунікування в соціальних мережах осіб пубертатного періоду
Короткий опис(реферат)
У роботі представлено результати теоретичного аналізу й порівняльно-
діагностичного, емпіричного дослідження проблеми психологічних особливостей
комунікування в соціальних мережах осіб пубертатного періоду. Дана тематика
торкається актуальних проблем в галузі практичної психології, оскільки сучасне
суспільство характеризується бурхливим розвитком комп’ютерних технологій, які
дають нам безліч можливостей – від навчання до спілкування, саме тому сьогодні
соціальні мережі та явище інтернет-спілкування настільки глибоко увійшло в
повсякденне життя, що стали його невід’ємною частиною. Особливо, віртуальне
спілкування є найбільш поширеним саме серед молодого покоління, оскільки
комунікація у віртуальній реальності значно простіша, ніж спілкування в
реальному житті, цим інтернет-комунікація й притягує все більше користувачів.
Високий суспільний інтерес до мережевого спілкування є однією з причин
активних наукових досліджень явища, в яких провідна роль належить психології,
але аналізуючи результати таких досліджень завжди потрібно пам’ятати проте,
що їм притаманний «ефект старіння», зумовлений постійними змінами свідомості
користувачів мережі під впливом оновлених інтернет-ресурсів: дані, актуальні
кілька років тому, – сьогодні вже можуть не відповідати дійсності. Окрім цього,
вивчення психологічних особливостей спілкування підлітків у соціальних
мережах є особливо актуальним, оскілки в цей період саме спілкування виступає
як провідний тип діяльності і підліток дуже чутливо реагує на зміни форми та
структури комунікативного процесу і по даним дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
підлітки найбільш активними користувачами соціальних мереж, що може
призводити до інтернет-адикції.