• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Психологічні особливості комунікування в соціальних мережах осіб пубертатного періоду

Thumbnail
View/Open
educ_2022_041.pdf (2.153Mb)
Date
2021
Author
Гавриш, Олена Олегівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У роботі представлено результати теоретичного аналізу й порівняльно- діагностичного, емпіричного дослідження проблеми психологічних особливостей комунікування в соціальних мережах осіб пубертатного періоду. Дана тематика торкається актуальних проблем в галузі практичної психології, оскільки сучасне суспільство характеризується бурхливим розвитком комп’ютерних технологій, які дають нам безліч можливостей – від навчання до спілкування, саме тому сьогодні соціальні мережі та явище інтернет-спілкування настільки глибоко увійшло в повсякденне життя, що стали його невід’ємною частиною. Особливо, віртуальне спілкування є найбільш поширеним саме серед молодого покоління, оскільки комунікація у віртуальній реальності значно простіша, ніж спілкування в реальному житті, цим інтернет-комунікація й притягує все більше користувачів. Високий суспільний інтерес до мережевого спілкування є однією з причин активних наукових досліджень явища, в яких провідна роль належить психології, але аналізуючи результати таких досліджень завжди потрібно пам’ятати проте, що їм притаманний «ефект старіння», зумовлений постійними змінами свідомості користувачів мережі під впливом оновлених інтернет-ресурсів: дані, актуальні кілька років тому, – сьогодні вже можуть не відповідати дійсності. Окрім цього, вивчення психологічних особливостей спілкування підлітків у соціальних мережах є особливо актуальним, оскілки в цей період саме спілкування виступає як провідний тип діяльності і підліток дуже чутливо реагує на зміни форми та структури комунікативного процесу і по даним дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) підлітки найбільш активними користувачами соціальних мереж, що може призводити до інтернет-адикції.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3957
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV