• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ РІВНЯ ЗРІЛОСТІ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА

Thumbnail
View/Open
Main article (849.2Kb)
Date
2022-07
Author
Терлецька, Юлія
Metadata
Show full item record
Abstract
Стаття присвячена дослідженню проблеми імплементації клієнтоорієнтованого підходу в управлінні підприємством. Систематизовано існуючі підходи до трактування поняття клієнтоорієнтованості як нової філософії управління бізнесом. Узагальнено концептуальні підходи до процесу ефективної побудови клієнтоорієнтованих фірм. Доведено, що клієнтоорієнтованість товаровиробника є сучасною концепцією управління, підґрунтя якої складає аналіз інформації про споживачів та їхні зростаючі потреби. Досліджено клієнтоорієнтованість у контексті формування рівня зрілості системи менеджменту вітчизняних підприємств. Запропоновано шляхи удосконалення управління суб’єктом господарювання у контексті імплементації клієнтоорієнтованого підходу. Обґрунтовано доцільність впровадження клієнтоорієнтованої бізнес-стратегії підприємства.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4691
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV