КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ РІВНЯ ЗРІЛОСТІ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
Короткий опис(реферат)
Стаття присвячена дослідженню проблеми імплементації клієнтоорієнтованого підходу в управлінні підприємством. Систематизовано існуючі підходи до трактування поняття клієнтоорієнтованості як нової філософії управління бізнесом. Узагальнено концептуальні підходи до процесу ефективної побудови клієнтоорієнтованих фірм. Доведено, що клієнтоорієнтованість товаровиробника є сучасною концепцією управління, підґрунтя якої складає аналіз інформації про споживачів та їхні зростаючі потреби. Досліджено клієнтоорієнтованість у контексті формування рівня зрілості системи менеджменту вітчизняних підприємств. Запропоновано шляхи удосконалення управління суб’єктом господарювання у контексті імплементації клієнтоорієнтованого підходу. Обґрунтовано доцільність впровадження клієнтоорієнтованої бізнес-стратегії підприємства.