Показати скорочений опис матеріалу
Стан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти
dc.contributor.author | Кузнєцова, Катерина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Квасецька, Ярина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-01T08:43:03Z | |
dc.date.available | 2022-11-01T08:43:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кузнєцова К.С., Квасецька Я.А. Стан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка: науковий журнал. Вип. 48. Т.2. Видавничий дім «Гельветика», 2022 С. 133-138 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4866 | |
dc.description.abstract | Описано особливості технології «Cloud Computing», охарактеризовано напрями використання технології в організації освітнього процесу, на прикладі навчальної дисципліни «Комп’ютерні технології у роботі з дітьми», вивчено стан підготовки студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до використання «Cloud Computing» у професійній діяльності, а також досліджено рівень готовності до означеної діяльності. За підсумками дослідження можемо говорити, що актуальність теми зумовлена тим, що сучасна система освіти, дошкільна зокрема, шукає шляхи удосконалення та оптимізації. За нашим переконанням «Cloud Computing» сприятиме означеним процесам. Акцентовано увагу на трактуванні понять у колі наукового пошука, зокрема визначено поняття «технологія», «Сloud», «Cloud Computing». Виокремлено таксономіяю «хмар» (Microsoft Word Web App, Google Docs, J2E, Zimbra, Acrobat.com, Buzzword Documents, ZohoWriter, ThinkFree Docs, Worz, TypeIt, Shutterborg.; Microsoft Excel Web App, Google Sheets, Actrobat.com Tables, EditGrid Spreadsheet, Zoho Sheet, ThinkFree Calc; Google Drawings, Desmos Graphing Calculator, Scribbler Too та Google Groups, Lino IT, Windows Live Groups, Zoho Discussion, Zoho CommentBox, GetSatisfaction, Copiny, EditGrid Collaborate, MangoApps); розмежовано рівні технології «Cloud Computing» (інфраструктура як послуга, платформа як послуга, програмне забезпечення як послуга); розглянуто приклади застосування хмарної технології в освітньому процесі; виокремено недоліки технологія «Сloud computing». На прикладі одної навчальної дисципліни, з’ясовано, що освітній процес у закладі дошкільної освіти спрямовано на формування у студентів внутрішньої потреби до вдосконалення своїх педагогічних знань, навичок і вмінь, спонукання до професійної діяльності, розвиток інтересу, нахилів до педагогічної праці, формування певного педагогічного гуманістичного світогляду, розвиток самостійності у вирішенні психолого-педагогічних завдань, які постають перед педагогом на початку його самостійної діяльності. При цьому зазначимо наявність у змісті навчання розділів, які присвячено ознайомленню студенів з інформаційними технологіями, зокрема технологією «Сloud computing». Доведено, що готовність студентів до впровадження технологій «Сloud computing» потребує удосконалення | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | Cloud Computing | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | вихователь ЗДО | uk_UA |
dc.subject | зміст навчання | uk_UA |
dc.subject | рівень готовності до використання технології «Cloud Computing» у професійній діяльності | uk_UA |
dc.title | Стан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету