• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Стан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти

Thumbnail
View/Open
основна стаття (167.6Kb)
Date
2022
Author
Кузнєцова, Катерина Сергіївна
Квасецька, Ярина Андріївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Описано особливості технології «Cloud Computing», охарактеризовано напрями використання технології в організації освітнього процесу, на прикладі навчальної дисципліни «Комп’ютерні технології у роботі з дітьми», вивчено стан підготовки студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до використання «Cloud Computing» у професійній діяльності, а також досліджено рівень готовності до означеної діяльності. За підсумками дослідження можемо говорити, що актуальність теми зумовлена тим, що сучасна система освіти, дошкільна зокрема, шукає шляхи удосконалення та оптимізації. За нашим переконанням «Cloud Computing» сприятиме означеним процесам. Акцентовано увагу на трактуванні понять у колі наукового пошука, зокрема визначено поняття «технологія», «Сloud», «Cloud Computing». Виокремлено таксономіяю «хмар» (Microsoft Word Web App, Google Docs, J2E, Zimbra, Acrobat.com, Buzzword Documents, ZohoWriter, ThinkFree Docs, Worz, TypeIt, Shutterborg.; Microsoft Excel Web App, Google Sheets, Actrobat.com Tables, EditGrid Spreadsheet, Zoho Sheet, ThinkFree Calc; Google Drawings, Desmos Graphing Calculator, Scribbler Too та Google Groups, Lino IT, Windows Live Groups, Zoho Discussion, Zoho CommentBox, GetSatisfaction, Copiny, EditGrid Collaborate, MangoApps); розмежовано рівні технології «Cloud Computing» (інфраструктура як послуга, платформа як послуга, програмне забезпечення як послуга); розглянуто приклади застосування хмарної технології в освітньому процесі; виокремено недоліки технологія «Сloud computing». На прикладі одної навчальної дисципліни, з’ясовано, що освітній процес у закладі дошкільної освіти спрямовано на формування у студентів внутрішньої потреби до вдосконалення своїх педагогічних знань, навичок і вмінь, спонукання до професійної діяльності, розвиток інтересу, нахилів до педагогічної праці, формування певного педагогічного гуманістичного світогляду, розвиток самостійності у вирішенні психолого-педагогічних завдань, які постають перед педагогом на початку його самостійної діяльності. При цьому зазначимо наявність у змісті навчання розділів, які присвячено ознайомленню студенів з інформаційними технологіями, зокрема технологією «Сloud computing». Доведено, що готовність студентів до впровадження технологій «Сloud computing» потребує удосконалення
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4866
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV