Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКузнєцова, Катерина Сергіївна
dc.contributor.authorКвасецька, Ярина Андріївна
dc.date.accessioned2022-11-01T08:43:03Z
dc.date.available2022-11-01T08:43:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКузнєцова К.С., Квасецька Я.А. Стан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка: науковий журнал. Вип. 48. Т.2. Видавничий дім «Гельветика», 2022 С. 133-138uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4866
dc.description.abstractОписано особливості технології «Cloud Computing», охарактеризовано напрями використання технології в організації освітнього процесу, на прикладі навчальної дисципліни «Комп’ютерні технології у роботі з дітьми», вивчено стан підготовки студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до використання «Cloud Computing» у професійній діяльності, а також досліджено рівень готовності до означеної діяльності. За підсумками дослідження можемо говорити, що актуальність теми зумовлена тим, що сучасна система освіти, дошкільна зокрема, шукає шляхи удосконалення та оптимізації. За нашим переконанням «Cloud Computing» сприятиме означеним процесам. Акцентовано увагу на трактуванні понять у колі наукового пошука, зокрема визначено поняття «технологія», «Сloud», «Cloud Computing». Виокремлено таксономіяю «хмар» (Microsoft Word Web App, Google Docs, J2E, Zimbra, Acrobat.com, Buzzword Documents, ZohoWriter, ThinkFree Docs, Worz, TypeIt, Shutterborg.; Microsoft Excel Web App, Google Sheets, Actrobat.com Tables, EditGrid Spreadsheet, Zoho Sheet, ThinkFree Calc; Google Drawings, Desmos Graphing Calculator, Scribbler Too та Google Groups, Lino IT, Windows Live Groups, Zoho Discussion, Zoho CommentBox, GetSatisfaction, Copiny, EditGrid Collaborate, MangoApps); розмежовано рівні технології «Cloud Computing» (інфраструктура як послуга, платформа як послуга, програмне забезпечення як послуга); розглянуто приклади застосування хмарної технології в освітньому процесі; виокремено недоліки технологія «Сloud computing». На прикладі одної навчальної дисципліни, з’ясовано, що освітній процес у закладі дошкільної освіти спрямовано на формування у студентів внутрішньої потреби до вдосконалення своїх педагогічних знань, навичок і вмінь, спонукання до професійної діяльності, розвиток інтересу, нахилів до педагогічної праці, формування певного педагогічного гуманістичного світогляду, розвиток самостійності у вирішенні психолого-педагогічних завдань, які постають перед педагогом на початку його самостійної діяльності. При цьому зазначимо наявність у змісті навчання розділів, які присвячено ознайомленню студенів з інформаційними технологіями, зокрема технологією «Сloud computing». Доведено, що готовність студентів до впровадження технологій «Сloud computing» потребує удосконаленняuk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectCloud Computinguk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectвихователь ЗДОuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectрівень готовності до використання технології «Cloud Computing» у професійній діяльностіuk_UA
dc.titleСтан підготовки майбутніх вихователів до використання технології «Сloud Сomputing» в організації освітнього процесу закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу