Використання інтерактивного обладнання в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку
Abstract
Інтерактивне навчання - це навчання, побудоване на взаємодії дітей з
іншими суб'єктами навчального процесу та навчальним середовищем. Це
діалогове навчання, це спільний процес пізнання. Це навчання, занурене у
спілкування, де активність педагога поступається місце активності
дошкільників, де реалізуються технології в закладі дошкільної освіти Це
навчання, в якому знання здобуваються через самостійний пошук. У всіх
дослідженнях визначення інтерактивного навчання будується навколо таких
понять, як діалог, спілкування, взаємодія.
Інтерактивні засоби навчання – засоби, які забезпечують виникнення
діалогу, тобто активний обмін повідомленнями між користувачем та
інформаційною системою в режимі реального часу. Інтерактивні технології
освіти у дошкільних дитячих установах необхідні розвитку комунікативних
навичок дошкільнят. Вона допомагає дітям зміцнити міжособистісні стосунки,
подолати скутість, невпевненість завдяки створенню ситуації успіху. У
результаті формуються умови, які необхідні для розвитку потреби дитини
постійно розвиватись.
Інтерактивне обладнання є ефективним технічним засобом, за
допомогою якого можна значно урізноманітнити процес навчання. Кожне
заняття викликає у дітей емоційне піднесення, навіть відстаючі діти охоче
грають, а невдалий хід гри внаслідок прогалин у знаннях спонукає звертатися
за допомогою до педагога чи самостійно домагатися знань у грі.