Показати скорочений опис матеріалу
Особливості комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку з загальним надорозвитком мовлення
dc.contributor.author | Гуцану, Ксенія Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-30T19:02:04Z | |
dc.date.available | 2022-12-30T19:02:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6282 | |
dc.description.abstract | Розглянувши в даному дослідженнні основні теоретичні аспекти проблем формування комунікативних навичок в дошкільнят з загальним недорозвиненням мови, нажаль, можна дійти досить непозитивного висновку, що в дітей з цієї групи порушення комунікації не лишень обмежується мовним компонентом, нажаль охоплює всю комунікативну систему в загальному, що ускладнює міжособистісну взаємодію, що негативно відбивається на психічному розвитку дитини, яка має мовні патології. Комунікативні порушення у дошкільнят мають особливості: - труднощі дошкільнят у встановленні контакту з оточуючими людьми, - зниження потреби у спілкуванні, - прояв незацікавленості в контактах, - відсутність уміння орієнтуватися в різних ситуаціях спілкування, - прояв негативності, - несформованість форм комунікації (діалогічні та монологічні мовлення), - низька мовленнєва активність. Виявлено, що комунікативна навичка у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови перебуває в основному на середньому та низькому рівні розвитку. Отже, необхідна корекційна робота, спрямована на розвиток комунікативних навичок. Таким чином, у дітей із загальним недорозвиненням мови спостерігаються порушення комунікативних навичок: - труднощі дітей у встановленні контакту з людьми, які їх оточують, - зниження потреби у спілкуванні, - незацікавленість у контакті, - невміння орієнтуватися у ситуації спілкування, негативізм, несформованість форм комунікації (діалогічна та монологічна мова), низька мовна активність. Можна дійти невтішного висновку, що у групі в дітей віком старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови недостатньо розвинені комунікативні навички. Аналіз результатів роботи показав, що включення ігор у процесі навчання сприяє формуванню мовної саморегуляції старших дошкільнят із загальним недорозвиненням мови та їх успішному комунікативному розвитку. 3 Ігри з правилами не лише сприяють загальному розвитку дітей, а й розвивають комунікативні здібності, що суттєво позначається на підготовка дітей до шкільного навчання. У школі стає особливо важливими: з одного боку, вміння підкорятися обов'язковим нормам та правилам, з іншого – виявляти творчу активність, а також уміння приймати тимчасову невдачу, не відмовляючись від спроб досягти успіху надалі, найголовніше вміння спілкуватися один з одним, з дорослими. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | комунікативних умінь | uk_UA |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UA |
dc.subject | загальний надорозвиткок мовлення | uk_UA |
dc.title | Особливості комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку з загальним надорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету