• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особливості корекційно-відновлювальної роботи при сигматизмі

Thumbnail
View/Open
Магістерська робота (838.5Kb)
Date
2022
Author
Танасюк, Ірина Євгенівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Дипломна робота присвячена дослідженню сигматизму, як мовленнєвого порушення, у дітей дошкільного віку та проведена на базі Драчинецького ЗДО Мамаївської сільської ради. Актуальність дослідження зумовлена тим, що сигматизм є актуальною проблемою сьогодення. У останні роки відчутно збільшилася кількість дітей із мовленнєвими вадами, у тому числі із сигматизмом – порушенням вимови свистячих та шиплячих звуків. У звʼязку з цим, у сучасному світі утвердилося положення про необхідність раннього виявлення та подолання мовленнєвих порушень, для всебічного гармонійного розвитку дитини. У першому розділі «Науково-теоретичні основи дослідження порушень звуковимови у дітей дошкільного віку із сигматизмом» розглядається сутність поняття «сигматизм», його види, особливості мовлення дітей при сигматизмі та причини виникнення. Окрему увагу приділено правильній артикуляції свистячих та шиплячих звуків. Другий розділ «Логопедична робота при сигматизмі» висвітлює принципи логопедичної роботи при сигматизмі, логопедичні вправи для виправлення сигматизму та методику постановки свистячих і шиплячих звуків. У третьому розділі «Стан та особливості корекційно-відновлювальної роботи при сигматизмі» описується дослідження актуального стану звуковимови свистячих та шиплячих звуків у дітей 3-4 роки на базі Драчинецького ЗДО Мамаївської сільської ради. При обстеженні дітей були використані такі методи: обстеження рухливості артикуляційних органів за М. Фомичовою, Г. Чіркіною; обстеження фонематичного сприйняття з допомогою тестових завдань Т. Фоте- кової, методики М. Шеремет, з допомогою вправ запропонованих у посібнику 3 «Домашня логопедія» А. Журавльової та В. Федієнка; обстеження стану звуко- вимови за М. Фомичовою, М. Шеремет, з допомогою дидактичного матеріалу А. Малярчук. У дослідженні взяли участь 20 дітей. Отримані результати показали сигматизм свистячих звуків у 60 % дітей та сигматизм шиплячих звуків у 85 % дітей. А це підтверджує висновки багатьох вчених про поширеність порушень вимови свистячих і шиплячих звуків у дітей дошкільного віку.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6292
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV