• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Використання ароматерапії в логокорекційній роботі з заїкуватими дошкільниками

Thumbnail
View/Open
Магістерська робота (906.2Kb)
Date
2022
Author
Фолік, Леся Михайлівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Проблема виховання та навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку (ППФР) вже давно турбує сучасне суспільство. Дане питання зумовлене постійним оновленням змісту спеціальної освіти та впровадженням новітніх педагогічних корекційних технологій, які мають на меті допомогти дітям з особливими освітніми потребами (ООП). Визначають різні категорії дітей з ООП, найбільш поширеною серед них є категорії дітей із порушеннями мовлення. Порушення мовлення, зазвичай, виступають як самостійні порушення розвитку, так і на тлі інших порушень, як вторинна симптоматика. Всі порушення мовлення в межах логопедичної науки, класифікуються в межах психолого-педагогічної та клініко-педагогічної класифікацій. Проблемою заїкання займаються не лише логопеди, вона актуальна для психологів, педагогів, реабілітологів, арт-терапевтів, дефектологів, представників медичної галузі. Багато фахівців, що вивчали проблему заїкання, вважають, що раннє послаблення негативних психічних станів, сприятливо впливає на подальше подолання проявів цього порушення. Останнім часом актуальності набуває такий засіб додаткового впливу: лікування та реабілітації як ароматерапія, адже вона є більш природним, майже не викликає побічних реакцій, зменшує важкість перебігу порушень, підвищує імунітет. ЇЇ мета – усунення або ослаблення мовленнєвих судом і супутніх розладів голосу, дихання, моторики та мовлення; оздоровлення і зміцнення нервової системи і всього організму в цілому, сприятливий психологічний вплив на стан нервової системи.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6293
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV