Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГнатюк, Марія Олегівна
dc.date.accessioned2023-01-01T12:09:07Z
dc.date.available2023-01-01T12:09:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6294
dc.description.abstractПорушення мовлення тою чи іншою мірою негативно впливає на весь психічний розвиток дитини, відображаються на її діяльності, поведінці. Важкі порушення мовлення можуть впливати на розумову діяльність дитини, що обумовлено тісним взаємозв’язком мовлення й мислення й обмеженістю в соціальних, зокрема, мовленнєвих контактах, в процесі яких здійснюється пізнання дитиною навколишньої дійсності. Порушення мовлення, обмеженість мовленнєвого спілкування можуть негативно впливати на повноцінність всебічного розвитку дитини, викликати всебічні нашарування, специфічні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних рис характеру (сором’язливості, нерішучості, почуття неповноцінності). Все це негативно впливає на опанування грамотою, на успішність в цілому, на вибір професії. Аби допомогти дитині подолати мовленнєві порушення необхідна допомога з боку батьків, педагога, і, за необхідності, лікарів.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпорушення мовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєві контактиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectрозумова діяльністьuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.titleВикористання ігор та вправ в автоматизації та диференціації звуків дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу