Теоретичні і методичні основи хорової роботи з учнями молодших класів у школах Китаю та України
Короткий опис(реферат)
У дослідженні здійснена спроба теоретичного узагальнення методичних засад хорової роботи з учнями молодших класів на прикладі загальноосвітніх шкіл України та Китаю, а також представлена методика хорової роботи з молодшими школярами з використанням українського та китайського народного пісенного матеріалу, що отримала експериментальну перевірку. Хорова робота з учнями молодших класів є найважливішою частиною музичного виховання дітей у школах України та Китаю. У сучасних загальноосвітніх школах основою хорової роботи з молодшими школярами є національний народно-пісенний матеріал, який відповідає співацьким традиціям українського та китайського народів, що історично склався. Теоретичні та методичні засади хорової роботи з учнями молодших класів визначають шляхи розвитку музичних здібностей дітей, їх співочі навички у захоплюючій творчій атмосфері спілкування з хоровим мистецтвом. Особливості хорової роботи з молодшими школярами пов’язані з раннім віком дітей (не сформований голосовий апарат, психологічні особливості музичного сприйняття), що потребують особливо дбайливого, чуйного та уважного ставлення вчителя музичного мистецтва.