Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВатаман, Віоліна Валеріївна
dc.date.accessioned2023-01-20T09:40:57Z
dc.date.available2023-01-20T09:40:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6433
dc.description.abstractНаціональна доктрина розвитку освіти України ХХІ століття виокремлює головну мету української освіти – створення умов для особистісного розвитку, творчої самореалізації кожного громадянина України, формування поколінь, здатних навчатися впродовж життя, розвивати й продукувати цінності громадянського суспільства. У контексті мети й пріоритетних задач освіти вагомі вимоги ставляться до вчителя, як до людини-вихователя, як формує майбутнє України. В умовах відродження суспільства, науково-технічного прогресу діяльність закладів освіти потребує змін, викликаних необхідністю формування соціально-активної, творчої особистості. Вирішити дані проблеми можливо тільки у процесі створення сприятливих ефективних умов для всебічного розвитку потенційних можливостей особистості, самореалізації її в освітньому процесі, що великою мірою залежить від майстерності педагога, розвитку творчого його потенціалу.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу