• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_031.pdf (2.813Mb)
Date
2022
Author
Ватаман, Віоліна Валеріївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Національна доктрина розвитку освіти України ХХІ століття виокремлює головну мету української освіти – створення умов для особистісного розвитку, творчої самореалізації кожного громадянина України, формування поколінь, здатних навчатися впродовж життя, розвивати й продукувати цінності громадянського суспільства. У контексті мети й пріоритетних задач освіти вагомі вимоги ставляться до вчителя, як до людини-вихователя, як формує майбутнє України. В умовах відродження суспільства, науково-технічного прогресу діяльність закладів освіти потребує змін, викликаних необхідністю формування соціально-активної, творчої особистості. Вирішити дані проблеми можливо тільки у процесі створення сприятливих ефективних умов для всебічного розвитку потенційних можливостей особистості, самореалізації її в освітньому процесі, що великою мірою залежить від майстерності педагога, розвитку творчого його потенціалу.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6433
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV