• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_034.pdf (787.9Kb)
Date
2022
Author
Іваночко, Ольга Михайлівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Здоров’я є загальною рисою характеристики індивідуальності. В теперішній час показники захворюваності зростають, особливо серед дітей. Ми вважаємо, що ці показники є вирішальними у тому, що проблема зміцнення здоров’я та основи формування здорового способу життя є зараз пріоритетними для розвитку суспільства. Здоровий спосіб життя, ми можемо назвати дуже важливим для розвитку дитини, а саме він характеризується такими частинами: збалансоване харчування, активна життєва позиція, відпочинок, отримання задоволення від навчальної діяльності, комфорт у фізичному та духовному плані, фізична активність, дотримання правил гігієни, комфортне почуття у соцумі, дотримання режиму дня. Створення вище зазначених факторів, це клопіткий процес. Ми вважаємо для того, щоб дотримуватися цих факторів потрібно щоб: рівень вчителя має бути високо-компетентним у цьому питанні, середовище навколо учнів має бути вдало сформоване, потрібно сформувати цінність до власного здоров’я, вирішення проблем які зашкоджують до формування здорового способу життя, підбір завдань на ігор виконувався відповідно до особливостей учнів, створювати умови для подальшого розвитку. Для учнів початкових класів мета формування, збереження та зміцнення здоров’я найбільш доцільно буде досягнута у ігри. Тому, що гра є одним з найважливіших засобів фізичного та розумового виховання дітей. Ігри збільшують мотивацію у дітей. Вони і самі не усвідомлюють, що у цей момент відбувається процес навчання. Для формування у школярів навичок здорового способу життя можна використовувати різні види ігор, як і дидактичні так і рухові.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6437
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV