СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Короткий опис(реферат)
Сучасна стратегія розвитку початкової освіти в Україні передбачає орієнтацію на особистість учня згідно з основними положеннями Закону України “Про освіту”, Державної програми “Освіта”, Національної доктрини розвитку освіти. Результатом навчально-виховної діяльності має стати успішна особистість учня, який здатний реалізувати свої потенційні можливості у самостійному житті. Реалізація цього завдання у практиці початкової освіти безпосередньо залежить від організації освітнього процесу, що передбачає єдність навчання, виховання та розвитку.
Сприяння розвитку здібностей учнів є основною ідеєю особистісно-орієнтованого підходу, що лежить в основі новітньої системи освіти, в якій учень є суб’єктом навчальної діяльності та повноцінним учасником навчального процесу. Відповідно завданням педагогів повинно стати не стільки насичення учнів знаннями, скільки формування бажання та вміння навчатися, розвивати власні здібності, а також реалізовувати свої прагнення та можливості Подолати труднощі в навчанні можна впроваджуючи нові форми та методи роботи, які б стимулювали учнів до активності та досягнення успіху. Ефективним для цього є використання ситуації успіху, що створює умови досягнення успіху та сприяє формуванню бажання його досягати, оскільки успішність самореалізації молодших школярів у подальшому самостійному житті значною мірою залежить від бажання та прагнення досягати успіху у будь-яких своїх починаннях. Тому важливо стимулювати учнів до успіху у навчально-виховній діяльності з метою формування у них бажання його досягати.