• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_049.pdf (1013.Kb)
Date
2022
Author
Дроняк, Лілія Юріївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Сучасна стратегія розвитку початкової освіти в Україні передбачає орієнтацію на особистість учня згідно з основними положеннями Закону України “Про освіту”, Державної програми “Освіта”, Національної доктрини розвитку освіти. Результатом навчально-виховної діяльності має стати успішна особистість учня, який здатний реалізувати свої потенційні можливості у самостійному житті. Реалізація цього завдання у практиці початкової освіти безпосередньо залежить від організації освітнього процесу, що передбачає єдність навчання, виховання та розвитку. Сприяння розвитку здібностей учнів є основною ідеєю особистісно-орієнтованого підходу, що лежить в основі новітньої системи освіти, в якій учень є суб’єктом навчальної діяльності та повноцінним учасником навчального процесу. Відповідно завданням педагогів повинно стати не стільки насичення учнів знаннями, скільки формування бажання та вміння навчатися, розвивати власні здібності, а також реалізовувати свої прагнення та можливості Подолати труднощі в навчанні можна впроваджуючи нові форми та методи роботи, які б стимулювали учнів до активності та досягнення успіху. Ефективним для цього є використання ситуації успіху, що створює умови досягнення успіху та сприяє формуванню бажання його досягати, оскільки успішність самореалізації молодших школярів у подальшому самостійному житті значною мірою залежить від бажання та прагнення досягати успіху у будь-яких своїх починаннях. Тому важливо стимулювати учнів до успіху у навчально-виховній діяльності з метою формування у них бажання його досягати.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6453
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV