РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЦІННОСТЕЙ ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Короткий опис(реферат)
Інтенсивні зміни соціуму, модернізація всіх сфер сучасного суспільства значно актуалізували завдання, пов'язані з розвитком компетентностей педагогів закладів освіти. Соціальна дійсність вимагає змін у змістовному наповненні ціннісно-професійного простору педагога, що створює умови для здійснення педагогічної взаємодії на основі сформованих професійно значущих цінностей, характерних для професійної педагогічної діяльності, що відрізняється ціннісною насиченістю, що зумовлює формування та транслювання освітніх та життєвих цінностей.
Соціально-педагогічний рівень актуальності дослідницької роботи визначається значущістю формування теоретичних та практичних основ подолання труднощів розвитку професійно значущих цінностей педагога у контексті існуючих у цей час соціальних та педагогічних реалій: вимог професійного стандарту, фахової освіти та додаткової професійної освіти до педагогічної праці та професійних цінностей.
На науково-теоретичному рівні актуальність проблеми визначається, з одного боку, виявленням потенційних можливостей набуття необхідних професійних функцій цінностей педагогів під час підвищення кваліфікації, з другого, постановкою мети і завдань, які передбачають підвищення якості післядипломної освіти.
Науково-методичний рівень актуальності кваліфікаційної роботи обумовлюється визначенням комплексом педагогічних умов подолання перешкод у професійній діяльності та отриманні навичок рефлексії професійно значущих цінностей.
Усунути певні складнощі, що перешкоджають розвитку професійно значущих цінностей, що становлять позитивний початок удосконалення професійної компетенції педагога, покликана система підвищення кваліфікації.