• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ТА БАТЬКІВ ДО УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_062.pdf (1.321Mb)
Date
2022
Author
Никончук, Тетяна Петрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Суспільні процеси глобалізації освіти, євроінтеграції України в світовий освітній простір, а також ті реформи сучасної початкової школи, які зумовлені реалізацією ідей Нової української школи, встановлюють рамки освітнього простору, що, безумовно, базується на утвердженні людини, що є найбільшою соціальною цінністю, на реалізації принципів гуманізму, які першочергово спрямовуються на особистість дитини та толерантність до неї, що, в свою чергу, вимагає від сучасного вчителя здатності до діалогу між учасниками освітнього процесу (вчитель, учні,батьки) на основі взаємодовіри,творчої співпраці, щирої дружби, співпереживання та налагодження умов психологічного комфорту. Високо компетентний вчитель початкових класів наразі бачиться у суспільстві як особистість, що спроможна встановити контакти з усіма учасниками освітнього процесу, зокрема: школярами, їх батьками та колегами, тим самим утверджуючи свою толерантну позицію. Сучасний вчитель початкових класів має пропагувати та дотримуватись гуманістичних цінностей, щоденно проявляти толерантну поведінку, а також виховувати її у своїх вихованців. Початкова школа як складова Нової української школи володіє значним потенціалом для формування та розвитку толерантності у молодших школярів, оскільки реалізація спрямованих на це заходів може призвести до реальної зміни у поведінці учня, закріплення у нього навичок толерантної поведінки. Разом з тим, сучасні умови стрімкої глобалізації світу диктують вимогу щодо переходу до нового типу соціальних взаємовідносин, які мають базуватися на принципах ненасильства та толерантності, що стає в освітній практиці все більш очевидним. Такий тип соціальних взаємовідносин насамперед полягає у запобіганні конфліктам, які на ранній стадії їх розвитку можуть бути встановлені шляхом діалогу. Відомо, що досягнення компромісу в процесі діалогу двох сторін можливо лише за умови взаємної терпимості, визнання права кожного на несхожість, а також прояву здатності до ненасильницької взаємодії.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6500
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV