• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ТРАДИЦІЙ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ ЗАСОБАМИ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА

Thumbnail
View/Open
educ_2023_072.pdf (1.248Mb)
Date
2022
Author
Ганоцька, Наталя Віталіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
На сучасному етапі розвитку України, як демократичної європейської держави, однією з найважливіших засад діяльності школи є розуміння та самовираження учнів у сфері культури, що пов’язане з їхньою національною ідентичністю. Важливість означеного підтверджується низкою нормативних документів, серед яких: Закон України “Про освіту”, Концепція розвитку освіти України на період 2015-2025 років, концепція “Нова українська школа”, Державний стандарт початкової загальної середньої освіти тощо. У них велика увага приділяється вихованню у школярів любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до України, національних цінностей українського народу, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля. Відродження національної системи освіти актуалізує питання естетичного виховання молодших школярів. Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, одним із завдань технологічної освітньої галузі є розвиток у молодших школярів естетично-ціннісного ставлення до традицій українського народу в праці, декоративно-прикладному мистецтві; формування самоідентифікації, відчуття належності до високорозвиненої національної культури українців. Вагома роль у формуванні естетично-ціннісного ставлення до традицій українського народу молодших школярів належить урокам дизайну і технологій, а саме декоративно-прикладному мистецтву, яке має значний освітній потенціал, сприяє розвитку вміння розуміти, цінувати красу й багатство культури України. Це зумовлює необхідність використовувати можливості технік декоративно-прикладного мистецтва в естетичному вихованні молодших школярів.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6510
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV