• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РОЗВИТОК ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЛІТНЬОМУ ОЗДОРОВЧОМУ ТАБОРІ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_085.pdf (1.118Mb)
Date
2022
Author
Руснак, Олена Танасіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні передбачає обґрунтування нових методологічних засад виховання. Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», державними програмами визначено, що центром виховного впливу має стати дитина, а метою - формування соціально активної, творчої, особистості. При цьому особливої ваги набуває єдність виховних впливів впродовж усього періоду виховання особистості, починаючи з молодшого шкільного віку. Ефективність розвитку естетичної культури в умовах літнього оздоровчого табору залежить не лише від програм навчання і виховання, а й від особистості педагога, його взаємин з дітьми. Безперечно, кожен талановитий, висококваліфікований, вдумливий педагог поєднує у своїй практиці загальнотеоретичні досягнення педагогіки, власний досвід, особистісні переваги та особливості дітей, з якими він працює. Тому навіть найдосконаліша теорія не може дати вичерпної відповіді, яким бути педагогу, однак вона є основою, на яку необхідно опиратися навіть найобдарованішому педагогу. Необхідні передумови формування позитивної естетичної культури в дітей молодшого шкільного віку, доступне розуміння різнобічних цінностей особистості. Вони можуть виразити свої емоції від спілкування з мистецтвом у творчій діяльності, знають правила поведінки в соціумі, прагнуть оцінити свої вчинки та вчинки інших. В умовах літнього оздоровчого табору, переважно, використовується засоби естетичного та розумового розвитку дітей; серед методів естетичного виховання переважають вербальні й такі, що забезпечують безпосередню взаємодію з мистецтвом. Виховання у дітей позитивного ставлення до культури. Нові світоглядні орієнтири та завдання, які стоять нині перед культурою, актуалізують проблему розвитку естетичної культури дітей молодшого шкільного віку в літньому оздоровчому таборі.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6535
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV