• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Взаємозв’язок перфекціонізму і почуття самотності в студентському віці

Thumbnail
View/Open
У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування і емпіричного виявлення особливостей взаємозв’язку перфекціонізму та переживання почуття самотності у студентів. Актуальність дослідження обумовлена вирішальною роллю перфекціонізму у подальшій соціальній інтеграції студентів, їх особистісному та професійному самовизначенні, постановці життєвих виборів та цілей. У рамках емпіричного дослідження були виявлені статистично значимі кореляції між рівнем суб’єктивного відчуття самотності та різними типами перфекціонізму, а саме: перфекціонізмом, орієнтованим на інших, перфекціонізмом, орієнтованим на себе та соціально-приписаним типом перфекціонізму. Отримані результати лягли в основу запропонованих студентам рекомендацій щодо самодопомоги на початкових етапах формування перфекціоністських тенденцій. (1.100Mb)
Date
2022
Author
Тодавчич, Наталія Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування і емпіричного виявлення особливостей взаємозв’язку перфекціонізму та переживання почуття самотності у студентів. Актуальність дослідження обумовлена вирішальною роллю перфекціонізму у подальшій соціальній інтеграції студентів, їх особистісному та професійному самовизначенні, постановці життєвих виборів та цілей. У рамках емпіричного дослідження були виявлені статистично значимі кореляції між рівнем суб’єктивного відчуття самотності та різними типами перфекціонізму, а саме: перфекціонізмом, орієнтованим на інших, перфекціонізмом, орієнтованим на себе та соціально-приписаним типом перфекціонізму. Отримані результати лягли в основу запропонованих студентам рекомендацій щодо самодопомоги на початкових етапах формування перфекціоністських тенденцій.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6581
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV