• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Психологічна адаптація дитини до шкільного навчання у сучасних українських реаліях

Thumbnail
View/Open
Психологічна адаптація розуміється вченими науковцями як процес активного пристосування людини до мінливих умов навколишнього середовища, насамперед, соціальних. У випадку шкільного навчання, мова йде про адаптацію учнів до першого року навчання у школі. Якщо навколишнє соціальне середовище висуває до дитини надмірно серйозні вимоги, то у такому випадку можуть розвиватися стани соціальної, психічної і соматичної напруженості, що призводить до появи появи дезадаптації. Існують значущі відмінності у процесі адаптації учнів першокласників в залежності від віку та статі. Можемо констатувати, що процес адаптації дітей вимушених мігрантів відбувається із значними ускладненнями. Їм притаманний значно нижчий рівень психологічної адаптації до школи, у деяких випадках має місце дезадаптація, порівняно із місцевими першокласниками. Адже вони змушені адаптуватися не тільки до нових умов освітнього простору, але й до всього нового життя навколо них. (2.022Mb)
Date
2022
Author
Атаєва, Олеся Атаївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Психологічна адаптація розуміється вченими науковцями як процес активного пристосування людини до мінливих умов навколишнього середовища, насамперед, соціальних. У випадку шкільного навчання, мова йде про адаптацію учнів до першого року навчання у школі. Якщо навколишнє соціальне середовище висуває до дитини надмірно серйозні вимоги, то у такому випадку можуть розвиватися стани соціальної, психічної і соматичної напруженості, що призводить до появи появи дезадаптації. Існують значущі відмінності у процесі адаптації учнів першокласників в залежності від віку та статі. Можемо констатувати, що процес адаптації дітей вимушених мігрантів відбувається із значними ускладненнями. Їм притаманний значно нижчий рівень психологічної адаптації до школи, у деяких випадках має місце дезадаптація, порівняно із місцевими першокласниками. Адже вони змушені адаптуватися не тільки до нових умов освітнього простору, але й до всього нового життя навколо них.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6585
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV