Показати скорочений опис матеріалу
Психологічні особливості агресивності дітей молодшого шкільного віку із різним рівнем тривожності
dc.contributor.author | Зварич, Марія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T22:14:42Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T22:14:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6593 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день дедалі частіше спостерігаються агресивні прояви, які є одними з найгостріших соціальних проблем нашого суспільства. Вони призводять до заподіяння шкоди іншій живій істоті незалежно у якій би формі не виявлялися. Як і з давніх-давен, існує великий інтерес до феномену агресії, так і в наш час, вона є предметом багатьох науково-практичних досліджень. Звертає увагу той факт, що агресивні прояви спостерігаються у початковій школі. Таким чином, вивчення агресивності та тривожності особливо важливе саме у даному віковому періоді, коли ця риса перебуває ще на стадії становлення та ще можна вжити своєчасних і коригуючих заходів. | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості агресивності дітей молодшого шкільного віку із різним рівнем тривожності | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету