• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Взаємозв’язок механізмів психологічного захисту, копінг-стратегій та особливостей міжособистісної взаємодії з рівнем агресії у підлітків

Thumbnail
View/Open
У підлітковому віці у поведінці дитини змінюються емоційні реакції, особистісна ідентичність, трансформується коло спілкування, з'являється безліч протиріч та протестів, відбувається духовне зростання. Діти в цей віковий період успішно диференціюють емоційні прояви інших людей, це є важливим фактором пристосування психіки до навколишнього світу, проте часто з’являється негативізм та агресивні протестні реакції у поведінці з дорослими, підлітки прагнуть зробити все навпаки, попередні уявлення про себе змінюються на нові, це може призводити до негативних думок про себе, страхів і тривоги в поведінці, невпевненості. За результатами дослідження встановлено, що існує тісний взаємозв'язок механізмів психологічного захисту, копінгу та міжособистісної взаємодії у підлітків з високим рівнем агресії, від яких залежить їх соціально-психологічна адаптація: дефіцит конструктивних проблемно-орієнтованих стратегій та часте використання неадаптивних захисних механізмів, підвищений рівень агресії можуть спричинити розвиток соціальної дезадаптації. У підлітків з високим рівнем агресії найбільш кореляційно навантаженими по формуванню прямих зв’язків показниками виявились механізм психологічного захисту «витіснення», копінг-стратегії «конфронтація» та «дистанціювання», типи міжособистісної взаємодії «егоїстичний» та «агресивний»; по формуванню обернених зв’язків – копінг-стратегія «пошук соціальної підтримки». (569.3Kb)
Date
2022
Author
Семенюк, Валерія Валеріївна
Metadata
Show full item record
Abstract
У підлітковому віці у поведінці дитини змінюються емоційні реакції, особистісна ідентичність, трансформується коло спілкування, з'являється безліч протиріч та протестів, відбувається духовне зростання. Діти в цей віковий період успішно диференціюють емоційні прояви інших людей, це є важливим фактором пристосування психіки до навколишнього світу, проте часто з’являється негативізм та агресивні протестні реакції у поведінці з дорослими, підлітки прагнуть зробити все навпаки, попередні уявлення про себе змінюються на нові, це може призводити до негативних думок про себе, страхів і тривоги в поведінці, невпевненості. За результатами дослідження встановлено, що існує тісний взаємозв'язок механізмів психологічного захисту, копінгу та міжособистісної взаємодії у підлітків з високим рівнем агресії, від яких залежить їх соціально-психологічна адаптація: дефіцит конструктивних проблемно-орієнтованих стратегій та часте використання неадаптивних захисних механізмів, підвищений рівень агресії можуть спричинити розвиток соціальної дезадаптації. У підлітків з високим рівнем агресії найбільш кореляційно навантаженими по формуванню прямих зв’язків показниками виявились механізм психологічного захисту «витіснення», копінг-стратегії «конфронтація» та «дистанціювання», типи міжособистісної взаємодії «егоїстичний» та «агресивний»; по формуванню обернених зв’язків – копінг-стратегія «пошук соціальної підтримки».
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6602
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV