• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Взаємозв'язок самооцінки особистості з особливостями адаптації до навчання у студентів першого курсу

Thumbnail
View/Open
Вступ молодих людей у нову навчальну діяльність у виші характеризується переходом можливостей індивіда на новий щабель функціонування. Успішність адаптації до навчання зумовлена психологічними особливостями особистості студентів, їхніми біохімічними та фізіологічними характеристиками. Першокурсник занурюється в нові для себе умови, які характеризуються інтенсивними навчальними навантаженнями, емоційними напруженнями, особливо на сесію, а також відносно низькою руховою активністю. Процес адаптації тривалий і не завжди успішний, і у значної частини студентів першого року навчання виникають проблеми з адаптацією, що пов'язано з особистісними якостями самих студентів, відсутністю навичок до самостійної навчальної діяльності, несформованістю професійного самовизначення. Результати емрпівичного дослідження засвідчують, що адаптивність у більшості студентів-психологів першого курсу знаходиться в межах норми, у 67% студентів переважає середній рівень самооцінки, 18% мають низький рівень, а 15% мають високий рівень самооцінки. Було виявлено шляхом кореляційного аналізу прямі кореляційні зв’язки рівня самооцінки з рівнем домагань, адаптивністю, самоприйняттям та обернені кореляційні зв’язки з нервово-психічною стійкістю, комунікативними здібностями, адаптаційними здібностями, дезадаптивністю. (638.2Kb)
Date
2022
Author
Філіппова, Анастасія Олегівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Вступ молодих людей у нову навчальну діяльність у виші характеризується переходом можливостей індивіда на новий щабель функціонування. Успішність адаптації до навчання зумовлена психологічними особливостями особистості студентів, їхніми біохімічними та фізіологічними характеристиками. Першокурсник занурюється в нові для себе умови, які характеризуються інтенсивними навчальними навантаженнями, емоційними напруженнями, особливо на сесію, а також відносно низькою руховою активністю. Процес адаптації тривалий і не завжди успішний, і у значної частини студентів першого року навчання виникають проблеми з адаптацією, що пов'язано з особистісними якостями самих студентів, відсутністю навичок до самостійної навчальної діяльності, несформованістю професійного самовизначення. Результати емрпівичного дослідження засвідчують, що адаптивність у більшості студентів-психологів першого курсу знаходиться в межах норми, у 67% студентів переважає середній рівень самооцінки, 18% мають низький рівень, а 15% мають високий рівень самооцінки. Було виявлено шляхом кореляційного аналізу прямі кореляційні зв’язки рівня самооцінки з рівнем домагань, адаптивністю, самоприйняттям та обернені кореляційні зв’язки з нервово-психічною стійкістю, комунікативними здібностями, адаптаційними здібностями, дезадаптивністю.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6606
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV