• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетингові дослідження ринку морозива

Thumbnail
View/Open
Збірник матеріалів конференції (19.77Mb)
Date
2022
Author
Кифяк, Олександр
Антонюк, Вікторія
Metadata
Show full item record
Abstract
В роботі досліджено та згруповано фактори впливу на купівельну поведінку споживачів морозива, проведено сегментування ринку за такими ознаками, як: географічні, демографічні, сімейний стан, психографічні, соціально-економічні, культурні, релігійні, причини купівлі та мотивації, емоційне ставлення до продукту, ставлення до ціни.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6662
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV