• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Проблеми формування та використання бренда українськими підприємствами

Thumbnail
View/Open
Збірник тез (1.292Mb)
Date
2018
Author
Кифяк, Олександр
Ротар, Артур
Metadata
Show full item record
Abstract
The report raises topical issues related to the need for the formation and effective use of the brand as one of the most progressive marketing tools for improving competitiveness. The authors also identify the main problems that slow down the development of branding by Ukrainian entrepreneurs.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6664
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV