• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

УРАХУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ТА ВИКЛИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ФОРМУВАННІ НАПРЯМКІВ ІВЕНТ-АКТИВНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ, МІСТ ТА ТЕРИТОРІЙ

Thumbnail
View/Open
основна стаття (369.2Kb)
основна стаття (369.2Kb)
Date
2022
Author
Budnikevich, Iryna
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Семків, Анна Юріївна
Semkiv, Anna
Budnikevych, Iryna
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті узагальнено тенденції та окремі виклики маркетингового середовища, які визначають кон’юнктуру ринку івентів. Розглянуто основні економічні та соціальні ефекти, які формує івент- індустрія для економіки країни, територій, міст. Презентовано організаційні, економічні та соціальні втрати для індустрії подій, які зумовлені поширенням SARS-CoV-2 та жорсткими карантинними обмеженнями. Відзначено, що івент-індустрія, крім усього іншого, – соціальнозначуща галузь, оскільки створює робочі місця не тільки всвоїх компаніях, але й у суміжних галузях. Узагальнено інсайти від міжнародних професійних асоціацій, маркетингових та консалтингових компаній – McKinsey, Reed Exhibitions Limited, IACC, Бізнес Самміт, 42 Agency. Зроблено висновок про новий тренд формату подій – омніканальний, гібридний, який поєднує офлайн і онлайн, переплітає фізичну і віртуальну реальність, поєднує фізичні та цифрові майданчики. Гібридний формат поступово впроваджується в інструменти та технології івент-маркетингу, займає свою частку в маркетингових бюджетах, збільшує частку цифрової частини події, застосовується при організації традиційних заходів. Розглянуто тренди розвитку конференц-просторів за версією IACC, сформовані під впливом пандемії Covid-19: швидкісний Інтернет, VR і безконтактні технології; особливі вимоги до їжі та майданчиків; позитивний персональний досвід учасників; креативні меблі і біофільний дизайн; зростання ролі нових поколінь. Відзначено зростання замовлень від професіоналів кіберспорту, формальних і неформальних груп SMERF. Розглянуто практичні кейси від компанії цифрової економіки, які демонструють гнучкість у проведенні знакових для них заходів в умовах кризи та обмежень, застосовують нестандартні та креативні методи, які працюють на підтримку і розвиток легенди бренду. Наголошено на особливостях проведення подій для нових поколінь (міленіали-керівники та зумер- екоактивісти) та на тому, що маркетологам необхідно враховувати їх цифрову орієнтацію, пропонувати рішення економіки віртуальних вражень, підвищену увагу до екології та стійкості. Виділено тенденції та тренди, які будуть впливати на організацію та інструменти event-маркетингу при формуванні напрямків івент-активності вітчизняних компаній, міст та територій.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6666
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV