• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Спортивний маркетинг: суть, специфіка, основні суб'єкти

Thumbnail
View/Open
Основна стаття (476.9Kb)
Date
2022-11-10
Author
Гавриш, Ірина Іванівна
Фень, Катерина Сергіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті досліджено складові спортивної індустрії, розглянуто тенденції та перспективи спорту з погляду маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення спортивного маркетингу. Уточнено концепцію спортивного маркетингу відповідно до розширеного підходу. Зроблено висновок, що спортивний маркетинг можна розглядати з таких позицій: як конкретне застосування теоретичних маркетингових принципів і процесів до спортивних продуктів/товарів і послуг; як маркетинг неспортивних та пов’язаних зі спортом товарів та послуг; як маркетинг спортивних організацій: особистостей, подій, діяльності спортивної організації, стратегії та іміджу. Виділено та охарактеризовано основні аспекти спортивного маркетингу: спортивна індустрія, спортивний продукт та цільові аудиторії. Розкрито специфіку спортивного маркетингу.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6936
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV