СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Abstract
У статті визначено, що стратегічною основою управління конкурентними перевагами аграрних підприємств має стати процесна методологія, в основі якої – оптимізація бізнес-процесів. Описано сучасні виклики до стратегії управління конкурентними перевагами аграрних підприємств. Охарактеризовані такі інструменти імплементації цифрових технологій в процес управління конкурентними перевагами як бенчмаркінг, диверсифікація та реінжиніринг. Практичне значення має систематизація ефектів від цифровізації бізнес-процесів аграрного підприємства та основних цифрових розробок їх досягнення. Описано вплив цифровізації на стратегічний розвиток аграрних підприємств та визначено стратегії формування конкурентних переваг шляхом імплементації цифрових інструментів. Обґрунтовано пропозиції щодо використання цифрових технологій у формуванні стратегії управління конкурентними перевагами аграрних підприємств як необхідну умову їх розвитку в умовах динамічного середовища.