ДОВІРА ЯК ІНСТИТУЦІЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ В УМОВАХ НОВИХ СОЦІАЛЬНИХ ВИКЛИКІ
Abstract
У статті досліджено феномен "довіри в бізнесі" з позицій системного погляду. як базисної інституції у відносинах між суб'єктами економічних відносин. Описано полівекторне значення довіри для розвитку бізнесу. Визначено функції довіри як інституції бізнес-середовища та її важливість у формуванні комунікаційних зв'язків, як внутрішніх, так і зовнішніх. Охарактеризо вано особливість інституції довіри як регулятора соціально-економічної взаємодії бізнесу. Роз глянуто різні типи взаємозв'язків, які формують довіру, в інституційній архітектоніці, на основі
чого зроблено висновок про системоутворюючий вплив довіри на інституційне середовище розвитку бізнесу.
Систематизовано різні методики оцінювання рівня розвитку довіри в бізнесі та на основі досліджень ставлення до криптовалюти як нової інституції описано складові довіри в умовах циф ровізації. Досліджено інструменти розвитку інституції довіри та соціально-економічні ефекти від застосування інструментів розвитку довіри в інституційній взаємодії бізнесу в умовах флуктуацій.